سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بکس بادی تایتیان مدل 12A01B2

بکس بادی تایتیان مدل 12A01B2 دارای گشتاور 660 نیوتون متر است از لحاظ ظاهری، وزن و قدرت تشابه زیادی با مدل معروف جنیوس 400500 دارد. این محصول ارایه شده شرکت chinataitian است. امروز بکس بادی از ابزارهای ضروری تعمیرگاه ها و بسیاری از کارگاه های صنعتی است، انتخاب یک بکس بادی کیفیت بالا با قیمت مناسب یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از تعمیرگاه ها می باشد.

با وجود سابقه طولانی شرکت تایتیان اما عمر حضور بکس بادی های این شرکت به چند سال اخیر برمیگردد. شرکت اطلس ابزار این افتخار را دارد که از اولین وارد کننده های این محصول به بازار ایران بوده است. اخیرا محصولات این شرکت با استاندارد CE اتحادیه اروپا وارد ایران می شوند. به نوعی تضمین کیفیت بکس بادی است.

 

گشتاور 660 نیوتون متری در کنار قیمت مناسب بکس بادی تایتیان مدل 12A01B2 به یکی از پرفروش ترین بکس بادی های حال حاضر بازار ایران تبدیل شده است و در این دو سال اخیر به خوبی جواب پس داده است.
توصیه می شود قبل از استفاده از ورودی هوا حتما چند قطره روغن که داخل جعبه است را بریزید و بعدا از چند دقیقه استفاده کنید. و حتما به صورت منظم روغن کاری گردد. یکی از دلایل اصلی خراب شدن بکس بادی ها تحت فشار قرار گرفتن به مدت طولانی است. هر محصولی برای مصرف خاصی و دارای قدرت مناسب است، در صورت استفاده برای کارهای سنگسن تر از توان بسیار زودتر از تصور خراب می شود. توصیه می شود قبل از استفاده و یا حتی خرید با کارشناسان شرکت اطلس ابزار تماس بگیرید تا متناسب با استفاده شما محصول مناسب به شما معرفی کنیم.
در شکل زیر اجزای اصلی بکس بادی تیتان 1/2 اینچ را مشاهده می کنید. در کنار وزن مناسب و طراحی ارگونومیک یکی از ضعف های این محصول همانند 400500 جنیوس اگزوز جلو بودن آن است، که هنگام استفاده باعث می شود گرد و خاک قسمت مورد نظر توسط فشار هوای خروجی پخش شود.